piątek, 30 sierpnia 2019

Sałatka z arbuzem i jajkiem

 

 

Szybka, może i banalna sałatka, natomiast z pewnością spotka się z uznaniem amatorów słodyczy i orzeźwienia.

 

Składniki

 

Sałata lodowa – 1/5 sztuki

Arbuz – plaster z ćwiartki ;)

Jajko

Sól

Sok z cytryny – łyżka

Oliwa – łyżeczka

 

 

Sposób przygotowania

 

Sałatę umyć, osuszyć, porwać na mniejsze kawałki. Arbuza pokroić w kostkę. Jajko… można po prostu ugotować, moje zostało wcześniej zamrożone, w opakowaniu po danonku, tym większym. Następnie pokrojone w plastry (ogrzany nóż znacznie ułatwia to zadanie) i usmażone na patelni bez tłuszczu. Arbuza i jajko ułożyć na sałacie, skropić sokiem z cytryny i oliwą, posypać szczyptą soli.

 






2 komentarze:

  1. Przyznam, że dość oryginalne połączenie - które mnie dość mocno zainteresowało. Połączyć w sałatce arbuz z jajkiem, robi wrażenie :) Aż jestem ciekaw, smaku tego połączenia. Bardzo ciekawy wpis, pozdrawiam i zapraszam do mnie. Może coś ciekawego wpadnie w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc sama nie byłam pewna smaku, jednak moje kubki smakowe przyjęły połączenie z aprobatą ;)

      Usuń